نشست تخصصی نقش و کارکرد شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی در روابط عمومی
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی گرگان3، نشست تخصصی نقش و کارکرد شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی در روابط عمومی با حضور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در گرگان برگزار شد.
این کارگاه آموزشی با حضور دکتر ضیایی پرور،با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ، مدرسان ارتباطات و اصحاب رسانه در سالن محیط زیست استان برگزار شد.
در ادامه ، دکتر ضیایی پرور در جمع مدرسان ارتباطات مرکز آموزش علمی کاربردی گرگان 3 حضور یافت و به بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه ها و فعالیتهای حوزه ارتباطات و روابط عمومی در دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت.
وی بر تولید محتوا در جامعه اطلاعاتی ایران به شکل صحیح و با ملاحظات تأکید کرد و گفت: مجلس هیچگاه به این حوزهها به صورت جدی ورود پیدا نکرده است آنچه که امروزه در بخش تولید محتوا به آن تمرکز میشود متعلق به دوره جدید است که به عنوان عصر تولید محتوا، داده و اطلاعات میتوانیم آن را نامگذاری کنیم.
دکتر ضیایی پرور همچنین در این نشست به این نکته اشاره کرد که دیگر محیطهای مجازی، تولیدکنندگانِ دوره وب نیستند که ساختاری داشته باشند و با نیروی انسانی و اطلاعات مشخص، اطلاعات را در یک فضا بارگذاری کرده و گیرندگان آنها را دریافت کنند بلکه دورهای است که پلتفرمهای قدرتمند به عنوان سکوهای بارگذاری اطلاعات ابداع میشوند و با هجوم شبکهای، کاربران به سمت این پلتفرمها، دیتاها و اطلاعات و محتوا توسط کاربران روی آنها بارگذاری میشود و نحوه گرایش کاربران به این پلتفرمها پیچیدگی خاصی دارد که لزوما برتری تکنولوژیکی نیست؛ به عنوان مثال اگر ما بزرگترین شبکههای اجتماعی حال حاضر را که روزانه میلیاردها کاربرد دارند در نظر بگیریم هیچ کدام از آنها حتی یک خط اطلاعات خودشان به عنوان مدیران پلتفرمها تولید نمیکنند بلکه این کاربران هستند که دادهها را روی آن بارگذاری میکنند.
در پایان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از رییس و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی گرگان 3 در خصوص گسترش و تعمیم و جذب دانشجو در رشته روابط عمومی و فعالیتهای سازنده مرکز تقدیر و تشکر کرد و گفت: این مرکز یکی از مراکز پیشرو در حوزه روابط عمومی است .
.jpg)
.jpg)

نظر شما :