جلسه تبیین تبلیغات حقیقی و مجازی دوره های کوتاه مدت در مرکز آموزش علمی-کاربردی گنبدکاووس2

۰۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰ کد : ۱۹۱۳۰ اخبار
تعداد بازدید:۷۵
جلسه تبیین تبلیغات حقیقی و مجازی دوره های کوتاه مدت در مرکز آموزش علمی-کاربردی گنبدکاووس2
جلسه تبیین تبلیغات حقیقی و مجازی دوره های کوتاه مدت در مرکز آموزش علمی-کاربردی گنبدکاووس2

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی- کاربردی گنبدکاووس2، جلسه تبیین تبلیغات حقیقی و مجازی دوره های کوتاه مدت در دفتر ریاست برگزار گردید. این جلسه با هدف آشنا کردن جمعیت مخاطب دانشجویی و غیر دانشجویی با دوره های کوتاه مدت در سطح شهرستان گنبدکاووس، استان گلستان و حومه انجام گرفت. در ابتدای جلسه محمدرضا باقرنیا، سرپرست مرکز با برشمردن اقسام تبلیغات برای جذب مخاطبین بیشتر برای مهارت آموزی در دوره های مختلف صحبت هایی را بیان داشتند و در ادامه حاضرین با در نظر گرفتن علوم تبلیغاتی و تجربیات تبلیغاتی دیدگاه های خود را بیان نمودند.


نظر شما :